Nhảy đến nội dung
x

Seiwa Kaiun International Freight Viet Nam Tuyển dụng Trợ lý kinh doanh

RECRUITMENT

Seiwa Kaiun International Freight Viet Nam Co., Ltd., a Japanese enterprise specialize and provide comprehensive logistics services that include third party logistics, supply chain management, customs clearance, transportation of LCL, FCL and consolidation cargoes, storage, preservation and packaging of goods and distribution. In order to conduct a professional team, we are looking for the suitable candidate filing up the relevant conditions as following:

Position: Sales Administrator [1 Staff]

Vị trí: Nhân viên trợ lý kinh doanh

  1. Required tasks/Nội dung công việc
  • Hỗ trợ theo dõi quá trình thực hiện các lô hàng xuất nhập khẩu và  thực hiện công tác chăm sóc khách hàng của công ty.

Support the export-import documentation department to follow all shipments and in charge of customer service.

  • Hỗ trợ kinh doanh giới thiệu các dịch vụ cung ứng của công ty bao gồm dịch vụ cước tàu, dịch vụ hải quan và các dịch vụ hỗ trỡ trong vận chuyển có liên quan.

Assist to Manager in marketing activities to introduce all services that the company specializes in air freight, sea freight, customs clearance, and other related services.

  • Hỗ trợ trong việc phát triển và xây dựng mối quan hệ với khách hàng mới và hiện tại.

Develop and maintain good relationship with new and existing customers.

  • Hỗ trợ trong việc tìm kiếm cơ hội kinh doanh mới của Công ty.

Assist to look for new business opportunities.

  • Hỗ trợ trong việc xây dựng kế hoạch kinh doanh, tìm hiểu nhu cầu khách hàng, đáp ứng đúng mục tiêu và chiến lược kinh doanh của công ty.

Assist to conduct sales planning, understand business requirements and address those needs by all means by meeting customers, follow up in line with sales targets and strategies of company.

  • Các nhiệm vụ khác được quy định theo nội dung công việc của bộ phận

Other tasks assigned by Sales Department.  

 

  1. Requirements/ Yêu cầu

 

  • Tuổi từ 23 đến 28 tuổi

Age between 23 to 28 years old.

  • Tốt nghiệp đại học hoặc cao đẳng các ngành thương mại, quản trị kinh doanh, kinh tế, kinh tế đối ngoại.

Graduated from the college or university with major in Foreign Trade, Economics or Marketing or Business Administration, College of Foreign Economic Relations.

  • Có kinh nghiệp trong lĩnh vực logistics là một lợi thế.

Experienced in forwarding business or in the same position is preferred

  • Kỹ năng tương tác tốt, có tố chất trong việc xây dựng các mối quan hệ, được tin cậy và có khả năng ảnh hưởng đến mọi người.

Advanced interpersonal skills and strong ability to build relationship, trust and influence.

  • Có tinh thần trách nhiệm và tinh thần làm việc nhóm cao, cầu tiến

Sense of responsibilities and team work with high motivated ambition.

  • Giao tiếp tốt, làm việc độc lập và có tổ chức

                   Effective communication, well-organized & work independently

  • Chân thật, đáng tin cậy, làm việc cẩn thận và nhanh nhẹn, có trách nhiệm.

Honesty, trusted, smart working, careful, responsible

  • Thành thạo thao tác máy tính.

Competence at Microsoft office (Excel. Words, Powerpoint)

  • Khá tiếng Anh

Good English

 

  1. Working conditions and benefits/ Điều kiện làm việc và phúc lợi

 

  • Làm việc tại văn phòng ở quận 3, từ thứ hai đến thứ sáu (từ 8:30 sáng đến 5 giờ 30 phút chiều), thứ bảy từ 8:30 sáng đến 12 giờ 30 phút trưa)

Working at the office in District 3 from Monday to Friday (8:30 A.M ~ 17:30 P.M), Saturday is from 8:30 A.M ~ 12:30 P.M.

  • Lương: từ 8.000.000 đồng trở lên hoặc thương lượng trên năng lực và các trợ cấp khác đính kèm.

Salary: over VND 8,00,000 or negotiable salary depending on candidate’s ability and other allowances in accordance with company policies.

  • Thưởng theo bộ phận hoặc theo doanh số bán hàng hàng quý.

Bonus applied for Department or sales targets paid quarterly

  • Tăng lương định kỳ và theo năng lực của nhân viên.

Salary review annually, performance bonus.

  • Các phúc lợi xã hội khác sẽ dựa trên quy định công ty (phụ cấp cơm trưa, chỗ giữ xe, tiền thuê nhà, tiền hỗ trợ Covid-19, tiền điện thoại…)

Other benefits based on company regulations (lunch fee, parking fee, apartment leasing fee, Covid-19 allowance, telephone fee….)

  • Môi trường làm việc thân thiện, năng động và cơ hội thăng tiến.

Friendly, motivated and dynamic working environment.

 

  1. Application forms/ Hồ sơ xin việc bao gồm:
  • Đơn xin việc tiếng Anh và tiếng Việt (có tiêu đề rõ ràng về vị trí ứng tuyển)
  • Sơ yếu lý lịch tiếng Anh và tiếng Việt
  • Hộ khẩu photo
  • Thẻ CMND photo
  • Bảng điềm (nếu có) và các bằng cấp chứng chỉ
  • Chứng nhận tiêm vaccine Covid-19.

 

Please kindly apply online your resume in English and Vietnamese for the position above via email:

sifv.recruitment2021@gmai.com. Directly contact or sending application by post office are not applicable. The suitable candidates will be invited to interview directly. Expired date until 10th JULY 2022.